ניצול נכון של משרדים להשכרה

כל משרד באשר הוא יכול להיראות כמו משרד חלומי מהשדרה החמישית בניו יורק או משרד עלוב ומוזנח שממש לא מזמין אליו אנשים. הענין עם משרדים להשכרה זה לדעת לבחור את הנכס המתאים לצרכים העסק שלכם ואחר כך לדעת לתכנן נכון את החלל כדי שייתן את אפקט הוואו הכל כך חשוב. נשמע פשוט? לא ממש. בחירת משרדים להשכרה מצריכה הרבה השקעה של זמן ואנרגיה וחיפוש מסיבי עד שמוצאים את המשרד הנכון. ואם מצאתם את המשרד שחיפשתם ואתם חושבים שעכשיו אתם יכולים לשבת רגל על רגל ולנוח, אתם לא בכיוון. כי עכשיו רק מתחיל השלב השני של עיצוב המשרד והפקת המירב ממנו.

 

למה חשוב לעצב נכון את המשרד?

אני מדלגת שלב ומניחה שמשרד שעומד בדרישות שלכם כבר מצאתם. עכשיו התורה היא לעצב ותכנן אותו תוך ניצול מירבי של היתרונות הטבעיים של המבנה והצרכים של המשרד. שיהיה ברור, משרד לא מסודר ולא מנוצל נכון יכול בטעות להזמין מומחה של אספנות כפייתית לעשות קצת סדר. אתם רוצים שהלקוחות יכנסו ויעצרו משתאים ולא מזועזעים. אז מה עושים?

 

כללים עולמיים לסידור משרדים להשכרה

  1. משרדים להשכרה עם הרבה אור טבעי וחלונות, תלכו עם זה ועל תסתירו עם וילונות כהים. תנו לאור השמש לשטוף את המשרדים, זה תמיד מוסיף חן.
  2. משרדים מטבעם אף פעם לא גדולים מספיק. זה אומר לצבוע את הקירות בצבעים בהירים, רצפה או שטיחים בגוונים בהירים לא שחור, לא כהה, זה מקטין ומכביד.
  3. אתם רוצים שהמשרד יעלה אנרגיה ולא ירדים. תנו אפקט ייחודי לכם. אפשר לצייר את הלוגו שלכם, אם הוא קליט, על הקירות. אפשר להכניס טאץ' אפים של צבע על השולחנות, בפינת הישיבה, במטבחון.
  4. שלבו רקע בהיר, עם מעט צבעוניות ועם תחושת חמימות ברהיטים.
  5. הקפידו על פינה מופרדת לכל עובד. זה גם יותר מסודר וגם נותן לעובדים תחושה של פרטיות, של הערכה. אם יהיה להם נעים לעבוד, הם יתנו תפוקה גבוהה יותר והרי זו המטרה.
  6. מקומות אחסון ייעודיים לקלסרים, מסמכים וכו'. לא להשאיר ערימות קלסרים על השולחן, זה מחניק, מכביד ונותן תחושה של בלגן.