משרדים להשכרה- העסק שלכם זה העסק שלנו

מזל טוב, החלטתם סוף סוף לפתוח משרד, אבל אין לכם מושג איך מתחילים. ראשית, צריך מקום בהנחה שסגרתם פחות או יותר על אזור, אם לא סגרתם על אזור, אל דאגה, אנחנו יכולים להמליץ לכם על אזור מסחרי טוב, שיש בו תנועה רבה ושפע של משרדים להשכרה, שנית, אתם צריכים לומר לנו איזה גודל משרד אתם מחפשים ולמה הוא הולך לשמש, אנחנו נתאים לכם את המשרד הנכון ואת החלוקה שלו בדיוק למה שתצטרכו, השלב הבא, לחשוב כמה עובדים הולכים לאייש את המשרד שלכם, שכן צריך שיהיה מספיק מקום לכולם, צריך לבדוק אם כל הפונקציות כמו מטבח משרדי חדר למכונת צילום וכדומה, קיימים בשטח.

 

השלב הבא

 

אחרי שמצאתם מקום מתאים, עם הפיצול הפנימי שמתאים לכם, אתם מזמינים ציוד משרדי, מהקטן ביותר כמו נעצים ועד הגדול ביותר שזה ריהוט משרדי ומערכות ממוחשבות, אחרי שהובילו את כל הציוד, צריך לסדר, אבל איך, גם לזה יש לנו טיפים בשבילכם. משרדים להשכרה בתל אביב הם לא כמו דירות למכירה בבת ים. המשרד צריך לשדר משהו אחר מבית, הוא צריך לשדר מקום מקצועי, הנותן יחס חם ואמין ללקוחות שלו. סידור משרד יכול לשדר את כל זה ויכול גם שלא, למשל, כשנכנסים לקוחות, מן הראוי שיהיה שולחן קבלה, עם הפנים לכניסה, הרי אנחנו לא רוצים שהלקוחות שלכם יחשבו שמתעלמים מהם חלילה.

 

הסדר זה אתם

 

איך שסידרתם את המשרד שלכם, ככה יראו אתכם. אם המשרד משדר חוסר סדר ובלגאן, הלקוחות יברחו מהר, אם הוא משדר ארגון וסדר הלקוחות יבטחו בכם, חשוב שיהיה נעים במשרד שלכם. משרדים להשכרה לא צריכים להראות כמו בית, אבל לתת את התחושה הנעימה שיש בבית. הריהוט הנכון במיקום הנכון יעשה את כל ההבדל. נדל"ן זה לא רק ארבע קירות, נדל"ן זו הסביבה שלכם, מה שאתם עושים ממנו זה מה שהוא יקרין כלפי חוץ, לכן כל נדל"ן שרכשתם או שכרתם, חשוב שיקרין משהו חיובי. תנו למומחים שלנו להביא לכם את האווירה.