השכרת משרדים ברמת החייל

TowerLand > Uncategorized > השכרת משרדים ברמת החייל

המקום שהחל כאזור של מוסכי רכב ותעשייה זעירה התפתח למתחם חברות הייטק, מקום מושבן של זכייניות טלוויזיה ואזור מסעדות וברים שוקק.

לכן משרדים להשכרה ברמת החייל תבטיח לכם מיקום מצוין שקרוב למגוריהם של כל העובדים שגרים באזור המרכז והשרון המזרחי והדרומי, וכן בסמיכות למסעדות הכי שוות בארץ שמציעות עסקיות נהדרות לעובדי הסביבה.

חיפוש משרדים ברמת החייל הוא לא דבר פשוט. מדובר אמנם באזור שוקק חיים ועבודה, אך זהו אזור קטן שמתרכזים בו עובדים רבים מאוד שרבים מהם מגיעים למשרד עם כלי רכב פרטי.

לכן מי שלא מוכן לוותר על נסיעה פרטית ולהסתפק בנסיעה בתחבורה הציבורית, שכיום מתבססת על אוטובוסים בלבד, צריך להכין את עצמו לזמן נסיעה ממושך יחסית לטווח הנסיעה הקצר בשעות העומס של הבוקר והערב, גם בתכנון פגישות במשרד או מחוצה לו.

וכן, גם כאן קיימת הבעיה הכל-כך תל אביבית – חנייה.

נכון, יש באזור חניונים רבים, אך הם עולים כסף. כמובן שאפשר להגיע להסדרים שונים, אך כשאתם בוחנים את תקציב השכרת משרדים ברמת החייל, עליכם להתחשב גם בעלויות הללו, בין אם רק עבורכם, עבור מנהלים, עבור כלל העובדים וכן עבור אורחים ופגישות..

משרדים ברמת החייל מעבר לעלותם, משדרים עוצמה מיוקרה מכיוון שהם בבירת ההייטק והתעשייה של המרכז. אופציה נוספת עבור מי שמחפש מיקום מרשים, יוקרתי ומפואר היא משרד להשכרה בעזריאלי.

קשה להאמין שיש מישהו שלא מכיר את קומפלקס המגדלים מהראשונים שסימנו את קו הרקיע החדש של תל אביב.

אם תקציבכם אינו נמוך ואתם מעוניינים להרשים את לקוחותיכם בנוסף עוצר נשימה וליהנות בעצמכם מהתפאורה הנשקפת מהחלון – זו האופציה המתאימה עבורכם.

חשוב לציין שככל שהמשרד מפואר יותר, במיקום מרכזי יותר, ככל שהקומה גבוהה יותר ובכך הנוף הופך למרשים יותר – כך עלות השכירות תגדל.

אם זה משהו שאתם יכולים להרשות לעצמכם, פנו עוד היום לצוות המומחים של טאוור לנד. בין אם אתם מחפשים השכרת משרדים ברמת החייל ובין אם משרד להשכרה בעזריאלי, נציגי החברה שמתמחים בשיווק, ייזום, ותיווך נכסי נדל"ן עסקיים מחכים לתת לכם ליווי מקצועי עד לסגירת העסקה.

מחפשים השכרת משרדים ברמת החייל? צרו עם המומחים קשר בשיחת טלפון או השאירו פרטים באתר החברה, ואחד מאנשי הצוות יחזור אליכם וילווה אתכם בתהליך שייקח מינימום זמן במקסימום יעילות.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.