בניין משרדים למכירה

TowerLand > Uncategorized > בניין משרדים למכירה

כמה פעמים הסתובבתם בעיר מסוימת וראיתם שלט ענק שמבשר על בניין משרדים למכירה?  גדול, קטן, קומה אחת או כל הבניין, בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם – מדובר בהשקעה חכמה שתניב לכם הרבה כסף.
מדוע זו השקעה חכמה? מכיוון ששוק הנדל"ן בישראל רותח, המחירים כל הזמן בדרך למעלה ואנשים כל הזמן צריכים משרדים באזורים המבוקשים.

האם קניית משרד היא הדבר הנכון עבורכם? או  יותר נכון להשקיע במשרדים להשכרה, הקלישאה אומרת שיש שלושה דברים חשובים: לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן, ובעברית – מיקום. לפני רכישת משרד להשקעה, בדקו היכן ממוקמים הלקוחות שלכם, הם המשרדים נגישים, האם יש חנייה בסביבה בין אם עבור העובדים ובין אם עבור אורחי המשרדים. חשוב לבדוק גם את התאמת גודל המשרדים לחברה לא רק למצבה כיום, אלא האם היא צפויה להתפתח ולגדול בטווח הקרוב, על מנת ששוכרי הנכס לא ייאלצו לעזוב חודשים ספורים לאחר מכן כדי לעבור למקום גדול יותר.

חשיבות מיקומו של בניין משרדים למכירה טמונה גם במיתוג החברות שישכרו מכם חללים. בניין מפואר ומתוחזק היטב מקנה תחושה יוקרתית ובכך יכול להביא גם לכם לקוחות בעלי תקציב גבוה יותר, וגם לקוחות לשוכרים שלכם שיתרשמו מהמשרדים. כשהשוכרים שלכם רווחיים הם יישארו בשמחה בחוזה השכירות אתכם, וההשקעה שלכם תשתלם.

כמובן שהכול תלוי תקציב. אם אין לכם תקציב גבוה לא תוכלו לבצע קניית משרד בקומה הגבוהה של בניין מפואר במיקום נחשק. דרום תל אביב תהיה זולה מרמת החייל, פתח תקווה תעלה פחות ממרכז העסקים של תל אביב. בדקו מה התקציב שלכם יכול לקנות בכל אחד מהמקומות הנחשקים ואולי תופתעו לטובה. בצעו תחקיר – מי הלקוחות שלכם והיכן הם ממוקמים. האם הם יצטרכו להגיע אליכם או אתם אליהם הרבה, או שאפשר לנהל את מרבית התקשורת בשיחות סקייפ? יציאה מתל אביב תוזיל עלויות, אך אם אתם גרים בעיר התחשבו בהוצאות הדלק ואחזקת הרכב שלכם – האם כשמוסיפים אותם הפער מצטמצם או עדיין שווה את זה?

על כל השאלות שאתם צריכים לשאול את עצכם כשאתם מחפשים בניין משרדים למכירה, יכולים לענות לכם המומחים של טאוור לנד. כשאתם בוחנים רכישת משרד להשקעה , אתם צריכים לפנות לחברה שמתמחה בשיווק, ייזום, ותיווך נכסי נדל"ן עסקיים ולא להתפשר על פחות מהטובים ביותר. לצוות החברה ניסיון עשיר בעסקאות נדל"ן מקיסריה ועד יבנה. התקשרו עוד היום או השאירו פרטים באתר החברה, ואחד מאנשי הצוות יחזור אליכם וילווה אתכם בדרך למציאת הנכס המתאים ביותר עבורכם.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.