משרדים למכירה בפארק המדע רחובות

TowerLand > Uncategorized > משרדים למכירה בפארק המדע רחובות

לא רחוק מתל אביב שוכן לו אזור תעשייה שוקק ועמוס בחברות טכנולוגיה איכותיות, פארק התעשייה והמדע של רחובות.עם מיקום מעולה הנושק לתחנת הרכבת של רחובות ובסמיכות למרכז מסחרי, אין שום תמה על הפופולריות של משרדים  להשכרה ולמכירה בפארק המדע רחובות.

אחד הדברים החשובים ביותר כשאנשים מחפשים לקנות משרדים, הוא כמובן המיקום. לכן תל אביב כל כך פופולרית מצד אחד, אך מצד שני כל כך יקרה ולא בהישג ידם של רבים. יציאה מתל אביב תוריד את המחירים, אך לפעמים גישה לא נוחה, פקקי תנועה אדירים ותחבורה ציבורית לא יעילה עלולה שלא להיות שווה את פער המחירים, ולהשאיר את המשרדים בתל אביב על הוצאות הענק הכרוכות בזה.
משרדים למכירה בפארק המדע עונים על הצורך בתחבורה נוחה. מעבר לדרכי גישה נוחות, הפארק נמצא כאמור ממש בצמוד לתחנת הרכבת של רחובות, מה שמתגבר על בעיית הפקקים ומהווה פתרון תחבורתי יעיל גם עבור השוכרים הפוטנציאלים שלכם וגם עבור קהל לקוחותיהם. קניית משרדים בפארק המדע מבטיחה לקוחות איכותיים, גם בשל הקרבה למוסדות אקדמיים מחקריים, כמו מכון ויצמן למדע ברחובות, מכון וולקני בראשון לציון והמכון למחקר ביולוגי בישראל בנס ציונה.

משרדים למכירה בפארק המדע ברחובות קרובים לכל אזור גוש מתל אביב ודרומה לה, כמו יפו, רמלה, לוד, ראשון לציון, חולון, בת ים, יבנה, יהוד ויישובי הסביבה. הפארק כולל יותר מ-100 אלף מ"ר בנויים ושוכנות בפארק חברות בבעלות HP, אלביט מערכות ועוד רבות.

לא מומלץ לבצע קניית משרדים בפארק המדע לבד. כשאתם מעוניין במשרדים למכירה בפארק המדע ברחובות, מומלץ לפנות למומחים בתחום, בעלי ידע רב באיך עובד שוק הנדל"ן לעסקים, היכן אתם יכולים לחסוך כספים ואיפה טמונים מוקשים שצריך לנטרל בטרם ביצוע העסקה. המומחים של טאוור לנד מתמחים בכל תחומי הנדל"ן העסקי, משלב השיווק ועד לשלב סגירת העסקה. לכן, כשאתם מחפשים משרדים למכירה בפארק המדע ברחובות, הצעד הראשון שלכם הוא חיוג למשרדי החברה. נציג של החברה יתאם אתכם את הפגישה הראשונה עוד לפני התחייבות כלשהי מטעמכם. אין לכם זמן לשיחה כעת? השאירו פרטים באתר החברה ונציג יחזור אליכם בזמן הנוח לכם, בדרך להגשמת החלום.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.