משרדים להשכרה בפארק אפק

TowerLand > Uncategorized > משרדים להשכרה בפארק אפק

בחלקה הצפוני של ראש העין ממוקם פארק התעשייה אפק, שהוקם במטרה למשוך חברות הייטק לאזור. הדבר בהחלט הצליח, והמקום שהצטרף לפארקי תעשייה נוספים בישראל הצליח למשוך אליו חברות וכוח אדם איכותיים. לכן, אם גם אתם מחפשים מקום למשרד החדש שלכם, התשובה היא כנראה משרדים להשכרה בפארק אפק.אין כמעט חברה שלא זקוקה למשרד, וזה לא משנה אם זו חברה קטנה שזקוקה לחדר אחד או לחברה גדולה שזקוקה קומה שלמה בבניין משרדים או בניין משרדים שלם. שוק הנדל"ן בישראל – מכירות, השכרות, דירות למגורים או נדל"ן מסחרי רותח, והמחירים מרקיעים שחקים. משרדים להשכרה בפארק המדע מוציא אתכם מה"גראונד זירו" היקר של תל אביב, ובמרחק זמן נסיעה סביר שמוקף באזור מגורים חדש, צעיר ושוקק תמצאו במחיר סביר משרדים להשכרה בפארק אפק.השכרת משרדים בראש העין יכולה לחסוך לכם לא מעט כסף. כשהעיר נבנית ומתפתחת ומוקמות בה שכונות חדשות לגמרי עם מאות זוגות צעירים ומשפחות בתחילת דרכן, יהיה לכם קל למצוא עובדים ולקוחות שיוכלו להגיע לאזור ולרכוש את המוצר שלכם או לקבל מכם שירות.

משרדים להשכרה בפארק אפק ישתלמו גם אם רוב הלקוחות שלכם מאזור תל אביב-רמת גן-גבעתיים. מדובר במרחק נסיעה קצר בין אם הפגישה אצלכם או אצלם, והמשרדים יהיו זולים יותר ממשרדים בתל אביב, רמת גן או גבעתיים. עם שלל טכנולוגיות שיחות הווידאו שקיימות היום, תוכלו גם לתת שירות מרחוק ולצמצם בהוצאות הדלק והתחבורה של משרדכם, כך שגם בתקציב מוגבל יחסית, תוכלו ליהנות ממשרד בבניין מפואר מבלי להתפשר על הגודל ולהסתפק במשרד זעיר שיעמוד בתקציב.
כשאתם מחפשים משרדים להשכרה בפארק המדע, אתם צריכים לפנות אל המומחים של טאוור לנד.

החברה מתמחה בשיווק, ייזום, ותיווך נכסי נדל"ן עסקיים. לצוות החברה ניסיון עשיר בעסקאות נדל"ן מסחרי, בתוך זה כלולים כמובן גם משרדים להשכרה בפארק אפק. אל תהססו ופנו למומחי החברה עוד היום, בשיחת טלפון או פשוט השאירו פרטים באתר החברה, ואחד מאנשי הצוות יחזור אליכם וילווה אתכם בתהליך. בחברה מבטיחים להשקיע מקסימום זמן בחיפוש הנכס המתאים עבורכם, עם מינימום זמן עבודה מצדכם, עד לשביעות רצונכם המלאה.

אודות הכותב

author image

אליאס אופיר

אופיר אליאס - שותף יועץ נדל"ן בכיר. החל את דרכו בחברה בשנת 1998 ומאז מלווה עסקאות עם חברות הי טק ומשקעים בתחום ההנדל"ן המניב. בעל תואר ראשון במנהל עסקים.